Ons Kleding Management Systeem is een online kledingregistratie- en bestelsysteem waarmee u snel en overzichtelijk uw bedrijfskleding, werkschoenen en overige persoonsgebonden PBM's kunt bestellen en tevens inzicht heeft in uw eerdere verbruik en facturen.
Als inkoper kunt u bulkbestellingen plaatsen, maar het is ook mogelijk te bestellen op meerdere lagen zoals op vestiging- of medewerkersniveau. Uw medewerkers kunnen dan zelf inloggen en binnen het voor hun geselecteerde pakket en afgesproken budget hun eigen artikelen bestellen. Op die manier heeft u altijd inzicht in wat u wanneer besteld heeft en hoe het verbruik binnen uw bedrijf verdeeld is. Onze specialist richt het KMS voor uw onderneming in met de door u gekozen personalia, geselecteerde artikelen en gewenste productopties, maten, kleurencombinaties en de daarbij behorende logo’s. Dit alles teruggebracht tot enkele muisklikken.
Ons KMS is volledig responsive. Dit betekent dat de portal op zowel desktop, tablet als mobiel goed werkt. U kunt zelfs afwijkende afleveradressen ingeven voor tijdelijke werklocaties. Zo wordt u volledig ontzorgd.